• Marlous Lazal woonde en werkte in Spanje en Zuid Amerika, maakte twee Spaanstalige albums met Argentijnse tangomuziek en zong op podia van het Concertgebouw tot aan de Mercado de la Abundancia in Montevideo. De laatste jaren zingt ze haar eigen Nederlandstalige chansons met haar kwartet topmuzikanten: Leon Mennen op gitaar, Matias Pedrana op de bandoneon, Enrique Firpi, drums en percussie en Emma Breedveld op viool.
  • Zodra het concert Whybe begint zak je als toeschouwer een niveau lager. Met zijn open blik, virtuoze stem en zwaarmoedige uitstraling brengt hij zijn publiek in een andere dimensie. In wezen dwingt hij zijn publiek op de knieën om te luisteren.
  • Deze voorstelling is helaas verplaatst wegens de aangescherpte corona maatregelen. Uw kaartjes blijven uiteraard geldig op de nieuwe datum! Mocht u niet willen wachten of komt de nieuwe datum u niet uit? Dan kunt u de kaartjes ook gebruiken voor een andere voorstelling naar keuze. Het oude verhaal gestoken in een modern jasje, uitgevoerd door een cast van 38 kinderen van DD Dance Studio.
  • Deze voorstelling is helaas verplaatst wegens de aangescherpte corona maatregelen. Uw kaartjes blijven uiteraard geldig op de nieuwe datum! Mocht u niet willen wachten of komt de nieuwe datum u niet uit? Dan kunt u de kaartjes ook gebruiken voor een andere voorstelling naar keuze. Het oude verhaal gestoken in een modern jasje, uitgevoerd door een cast van 38 kinderen van DD Dance Studio.
  • Deze voorstelling is helaas verplaatst wegens de aangescherpte corona maatregelen. Uw kaartjes blijven uiteraard geldig op de nieuwe datum! Mocht u niet willen wachten of komt de nieuwe datum u niet uit? Dan kunt u de kaartjes ook gebruiken voor een andere voorstelling naar keuze. Het oude verhaal gestoken in een modern jasje, uitgevoerd door een cast van 38 kinderen van DD Dance Studio.
  • Deze voorstelling is helaas verplaatst wegens de aangescherpte corona maatregelen. Uw kaartjes blijven uiteraard geldig op de nieuwe datum! Mocht u niet willen wachten of komt de nieuwe datum u niet uit? Dan kunt u de kaartjes ook gebruiken voor een andere voorstelling naar keuze. Het oude verhaal gestoken in een modern jasje, uitgevoerd door een cast van 38 kinderen van DD Dance Studio.
  • In deze muzikale voorstelling die vanaf 2021 wordt gespeeld is het publiek deelgenoot van een kind dat opgroeit onder de piano. In het huis vol instrumenten, zoals het meisje haar pianohuis ervaart, is ze op zoek naar verbinding en troost.
  • Eens per maand organiseert de Kubus Jazz, in samenwerking met saxofonist Willem Hellbreker, een Jazz Jamsessie in Theater Posa. De sessie is toegankelijk voor iedereen, jong en oud, die ervaring heeft met Jazzimprovisatie. Natuurlijk bent u ook van harte welkom als publiek! LET OP: Reserveren verplicht.
  • Het Amsterdams Studenten Cabaret Festival (ASCF) is een jaarlijks terugkerend cabaretevenement voor jonge, beginnende cabaretiers. Het wordt ieder jaar georganiseerd door een bestuur bestaande uit Amsterdamse studenten, die zich een jaar lang naast hun studie inzetten om het festival in goede banen te leiden en verder te laten groeien. Het voornaamste doel van het ASCF is om jong talent een opstapje te bieden naar een carrière binnen de cabaretwereld, mede door hen tijdens het festival de kans te bieden voor een groot publiek op te treden.
  • Vorig seizoen heeft Hanneke met veel plezier en enthousiasme door Nederland getourd met de zes cello suites van Bach en de cello sonates van Beethoven, Mendelssohn, Chopin, Lalo, Brahms, Saint-Saëns, Grieg, Rachmaninoff, Fauré, Shostakovich, Debussy en Prokofjev. Tijdens deze tournee werd zij onder andere begeleid door de Nederlandse pianiste Anouk de Jong en de Russische pianiste Sofia Vasheruk. Vanwege het succes van deze tournee gaat Hanneke Rouw dit seizoen nogmaals op tournee door Nederland, Groot-Brittannië, Italië en Duitsland, nu met pianiste Sofia Vasheruk. Beide dames hebben al nationale en internationale bekendheid opgebouwd. Laat u verrassen door dit jonge talent met muziek van Brahms en Rachmaninoff. Fotografie Hanneke Rouw: © Ronnie Sentamu Fotografie Sofia Vasheruk: © Giulia Sirolli
  • The Swing Jazz and Joy Band past hedendaagse popsongs aan naar de aanstekelijke Jazz, Latin, Swing muziek uit de jaren 30/50, bestemd voor zowel chique privé- als bedrijfsparty's, alsmede voor op de grote podia en overige gelegenheden.
  • Na een half jaar Coronavirus tekent zich langzaam een nieuwe werkelijkheid af: Een vaccin kan nog een tijd op zich laten wachten en tot die tijd is niets meer zoals het was. We maken ons zorgen en zijn voorzichtig of we protesteren en ‘zijn er klaar mee’. Maar Droog! is er nog niet klaar mee en maakte deze zomer een hyper-actuele-Corona-veilige voorstelling over het leven dat was, is én gaat komen. Toneel kán weer!
  • Na een half jaar Coronavirus tekent zich langzaam een nieuwe werkelijkheid af: Een vaccin kan nog een tijd op zich laten wachten en tot die tijd is niets meer zoals het was. We maken ons zorgen en zijn voorzichtig of we protesteren en ‘zijn er klaar mee’. Maar Droog! is er nog niet klaar mee en maakte deze zomer een hyper-actuele-Corona-veilige voorstelling over het leven dat was, is én gaat komen. Toneel kán weer!
  • Nieuwe datum volgt zo snel mogelijk! Had u al kaartjes besteld en betaald, dan zijn uw kaartjes uiteraard geldig. Graag ontvangen wij wel een bevestiging dat de nieuwe datum u schikt. Had u al kaartjes besteld maar nog niet betaald? Dan horen wij ook graag of u nog gebruik wilt maken van uw reservering op de nieuwe datum.
  • Vanwege de verlenging van de lockdown is deze voorstelling verplaatst, nieuwe datum volgt z.s.m.! Uw kaartjes blijven uiteraard geldig op de nieuwe datum! Mocht u niet willen wachten of komt de nieuwe datum u niet uit? Dan kunt u de kaartjes ook gebruiken voor een andere voorstelling naar keuze.   In Geen Punt vertelt Wouter op hilarische wijze en met een stortvloed aan grappen hoe hij vol overgave zen probeert te zijn in een wereld vol spanningen.
  • Wanneer Janneke op zolder struikelt over een vergeten tas met oude cassettebandjes, wordt ze terug geslingerd in de tijd. Opeens zit ze weer op haar tienerkamertje, te dromen over ‘later’.  Een paar dingen worden haar al snel volkomen duidelijk. Eén: dat vroeger niet alles beter was – zoals haar erbarmelijke muzieksmaak én haar dubieuze kapsels. Twee: dat de meest belabberde songteksten als een virus op je harde schijf blijven zitten, al dan niet fonetisch. En drie: dat alles behoorlijk anders is uitgepakt dan ze eind jaren ‘80 hoopte én kon vermoeden, zowel persoonlijk als op het wereldtoneel. Maar is dat erg? En kan het nog anders – kun je ontkomen aan je lot? Twijfelend tussen weemoed en schaamte maakt Janneke een verrassende balans op aan de hand van die ene grote vraag: Wat als…?

Titel

Ga naar de bovenkant